dimarts, 24 de maig del 2011

Li havia de dir




Opinió

Cartes al director

Recull de cartes dels lectors de Diari de Girona (17/05/2011)


Aquesta carta és per expressar la meva admiració per un col·laborador del Diari de Girona, el més antic de tots, el periodista ja jubilat Emili Casademont i Comas. Tots els seus articles que publica em resulten interessantíssims. Sempre n’he après alguna cosa que no sabia.

Tracta temes molt diversos, referits sovint a personatges -alguns d’ells, important- que ha conegut al llarg de la seva vida, com Salvador Dalí, els Vayreda, dels quals és familiar, llegendes de sants o de personatges il·lustres, l’origen de frases fetes, rodolins o refranys, etc. S’hi reflecteix, en tots ells, una cultura extensíssima. Sé que ha publicat diversos llibres, com el titulat L’home d’Els Cent Homes, Aproximació a la vida i obra de Josep Fontbernat, un músic i polític, per cert, del meu poble, Bescanó. Sovint, quan miro el Diari de Girona vaig directament a la seva secció, tot i que, malauradament, no hi escriu cada dia. Tots aquests articles els té recopilats en el bloc, http://emilicasademont.blogspot.com/ bloc que recomano a tothom. Seria molt interessant que publiqués tots aquests articles en un llibre. Espero que ho faci ben aviat.

Gràcies, Sr. Emili, per delectar-nos i instruir-nos d’una manera tan amena. Espero continuar llegint-lo durant molts anys. Fruir de la seva saviesa és tot un plaer.

M. ÀNGELS ALSINA I BOSCH. BESCANÓ


RESPOSTA

Moltíssimes gràcies per aquests immerescuts elogis.

La meva adreça electrònica, per si la necessita, és la
següent:emili.casademont@gmail.com


Salutacions cordials.